Баварське купе вже у базі матиме пакет M Sport, що забезпечить автомобілю необхідні налаштування для долання швидкіх поворотів. Але зі слів виробника, BMW 4-Series матиме баланс між жорсткістю та комфортом і в залежності від бажання водія купе змінюватиме власні характеристики. Управління купе дійсно більш приємне ніж у седана, тому клієнти отримають не лише змінений дизайн екстер҆ єру а і зовсім інші емоції від їзди. Під час короткого тесту ми зрозуміли, що базовий 2-літровий двигун відчувається не таким потужним як би хотілось. Незважаючи на прискорення з 0 до 100 км/год за 7,5 секунд купе з базовим силовим агрегатом відчувається повільним. Теж саме можна сказати і про базовий 2-літровий турбодизель, який лише трошки швидший за бензиновий аналог. Все змінюється кардинально, як тільки ми вибираємо 3-літровий 6-циліндровий двигун на 385 к.с. Одразу купе починає іхати і дуже швидко. Всі мотори агрегатуються лише з автоматичними коробками перемикання швидкостей.
Нажаль інтер҆ єр повністю повторює архітектуру салона седана 3-Series, який виглядає не таким свіжим як два роки тому. Приладі виконані у новому стилі віртуального кокпіту з бумерангами шкал тахометра та спідометра. В інформаційно-розважальну систему нового купе інтегровані Android Auto та Apple CarPlay. Панель приладів представляє 12,3-дюймовий монітор а 10,2 дюймовий екран по центру торпеду є частиною мультимедійної системи. Якість матеріалів оздоблення та обробки знаходиться на високому рівні та відповідає преміум сегменту.
Звісно що потенційні клієнти BMW 4-Series будуть вибирати перш за все потужну модифікацію з індексом M440i xDrive, тому слід готуватися до високих цін прайса. Мова йде про 60 тисяч євро за початкову модифікацію. Втім, якщо потужність не є головним чинником при виборі купе, то можна задовольнитися базовими моторами, тоді вартість автомобіля стартуватиме з позначки у 45 тисяч євро. Головні конкуренти баварського купе коштують приблизно ті самі кошти, тому вибір зводиться лише до трьох брендів BMW, Mercedes або Audi…